BANTA????????

Har kollat runt lite bloggar.. varför skriver alla om bantning och typ att dom äter så nyttigt? Och verkligen gör allt för att gå ner i vikt? typ; ahh idagh så sprang jag till skolan på 2 minuter liksom? och då fick jag min dagliga motion? asså WTF! man kan ju fan inte komma till skolan som en jävla svetthhög? spring en längre sträcka istället, efter skolan det räcker verkligen inte med 2 minuters springning, vilka mesar! sen ser man på deras bilder typ att det ligger godispapper ch skit i hörnen? vafan vill ni verkligen gå ner i vikt eller komma iform gör det rätt då klantskallar /puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller faktiskt med!

2009-05-01 @ 22:26:30
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0