Diet

Här sitter lilla jah med en glass i handen, det är däremot mango på så jag borde väl inte få skullkänslor efter jag käkat den väl? Näää. jag skulle nog behöva en eller två till till mina 45 kilo eller?
Jag förstår mig inte på folk som äter alldeles för mycket, ser dom inte att de syns på kroppen sen eller? Och supersmala personer förstår jag mig inte heller på.. Men man är väl som man är och de kan man inte hjälpa. Allt de här kanske beror på att jag själv är rädd för min egna vikt? Nää förresten jag vet att jag är snygg! Men om man nu skulle vilja gå ner/upp i vikt, vilken metod är bäst?
För dom som vill gå upp - MCDONALDS HERE WE COME
För dom som vill gå ner - Jag tror expedtition robinson är bäst? håller ni inte med? Skulle vara grymt att testa iaf och dom som är med förändras ju totalt. Sen är det inte är nyttigt för kroppen de skiter man i.. Någon som skulle behöva lite robinson i vardagen är nog Kissie...

eller var jag för överdriven nu? Det kanske bara är läppförstoringen som får henne att se lite pluffsigare ut.. Vad vet jag.
Ha en fortsatt bra dag!:D

Kommentarer
Postat av: manuela

var kan man svara på dagens fråga?:)

2009-04-13 @ 19:52:41
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Olivia

jag vet! vet bara inte hur man gör och vill inte att det ska gå åt helvete ;)

2009-04-13 @ 19:53:24
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: ronja

ja du var ingen tjockis direkt :)

2009-04-14 @ 09:38:33
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0