Empati existerar inte här!

Fel, fel fel.. Jag undrar om ens empati existerar någonstans. Man gör väl allt för att man själv ska vara glad eller? Även om det betyder att man kränker andra eller får dem att må dåligt. Det är inte att vara självisk.. Det är nog bara att älska sig själv tror jag ;))

Deal with it. Festen var stökig och jag kände mig inte ett dugg lullig! Men så är det väl när man är en partybrud som fått i sig alltför mycket sprit,cider,vin och öl under sina år som självsäker bitch. Iallefall såå fick c i sig för mycket och vi fixade snålskjuts hem. Babie jag tycker synd om dig ! Nu sitter jag här och hon ligger i sängen, spyr som en jag vet inte vad.. spyfluga? Det är synd efter två 2,25or eller? Hoppas hon mår bättre imorron iallefall :) dåå blir de till att plugga lagom, blogga lite och ladda tills skolstarten igen.

Ha en bra natt
puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0