idomin ska det va.

Ja.. juste.. Idomin.. ser naturligt ut (om man använder lagom mängd!) alltså det ska inte vara så överdrivet liksom, för det ser förjävligt fult ut asså, precis som rosa äckligt läppstift som "stor bloggarna har" uuuuh. Idomin är bra för läpparna också. Och det bästa av allt man ser snygg ut. lr jag är ju fullt medveten om att jag är snygg utan med ;)

Dålig kvalitet på bilderna men asså råkade trampa på kameran, den gick sönder ;S  oopps vad klumpig jag är, hihi får ny innom en vecka ;)  Men SER NI HUR JÄVLA SNYGGT DET LR?? vad var det jag sa ;);)
 

Kommentarer
Postat av: jennhy

på vissa äre snyggt, men jag har det bara på nätterna när jag ska sova, så är läpparna mjuka sen när jag vaknar ;D

2009-04-14 @ 07:46:40
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0