Tankeballongen ska sova

Hej igen! Jag har hämtat mig från alla skönhetsoperationer och jag mår bra igen. Haha! Såg att C skrivit ett inlägg och jag måste bara säga att det var grymt längesen jag solade! Ser nog ut som snö brevid henne eller något. Men jag känner faktiskt inte lika mycket sug. Sommaren är ju snart här?
Skulle bara säga godnatt och så. Ska in i duschen snabbt sen lägga på lite idomin(Åh vad hade vi gjort utan dig?) och gå och lägga mig faktiskt. Kanske att jag käkar någonting snabbt med. Ops! Men det gör nog ingenting på kroppen va?

Jag är ingen utseendefixerad bimbo. & om jag hade varit det så hade jag verkligen inte erkännt det för er. Snart kommer det bilder på oss också om ni är nyfikna. C ska bara få ny kamera och så. (Jag är den fattiga, hahahahahah).
GODNATT / m.
                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0