They call me mr plastic fantastic

JAG ÄR bäst snyggast otroligt bra. Jag är världens bästa inga har inga komplex! Hela är jag är underbart jävla bra. Jag haha Självförtroende? ja,visst. Starkt sådant.

Det är väl bra med självförtroende, eller hur?
Egentligen kanske inte mitt är så där jävla bra som jag nyss skrev ;) men alltså det är ju inte dåligt eller så. Självförtroende har med självbild att göra, man liksom jämför sig med andra? eller? jo det tror jag iaf. Men kolla hära typ om jag är snygg och typ min kompis inte är lika snygg som jag? då kanske hon jämför oss, och får dåligt självförtroende..? Och man kan ju egentligen inte jämföra sig med andra (allra minst mig) när det gäller snygghet ;), driiiv. men nej det ska man faktiskt inte göra. Alla ser ju olika ut eller? endel är snygga endel fula? Endel är smala och endel feta som höghus? men asså whats the big deal? Det gör inget, alla ser olika ut, även fast vissa försöker göra att för att få ultrablont hår.. Eller är de, man dras till eller? aja nu ska jag gå och se om mamma lagat mat till mig ;) hejdå!/ c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0