Torsdag

Jag har inga kommentarer angående C:s diskussion innan idag. Ni vet alla att vi har ungefär samma hjärna. Fast min kapacitet är högre. Haha nej men båda har Iq över hundra iallafall. Men ja, självförtroende är bra att ha och det finns nog många människor där ute som är jävligt stolta över sig själv os.v. Vi är två utav dom.

Jag har rätt mycket läxor på hög här hemma och jag har inte skött skolan spciellt bra den här första veckan. Synd men jag har haft mycket att stå i och ta tag i. Men hallå, vem orkar matteprov två dagar i rad och en STORT-utav-helvete svenska arbete om INGENTING? Inte jag i alla fall. Tycker att lärarna borde få läxor av oss också. Tycker ni inte det låter som en bra idé?
Nu ska jag hoppa in i duschen, skrubba så det går hål och lägga på min älskade idomin. Sen är jag pussbar igen. Efter många om och men.

Kommentera inlägget under om DITT självförtroende.
Är det bra eller dålig? Är du nöjd med dig själv?
Det borde alla vara:)

/ M.

Kommentarer
Postat av: nadia a. ♥

Godmorgon! ♥ :)

2009-04-17 @ 07:33:22
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: niel*

HEJHOPP !

jättefin blogg du har :D!

vi är två tjejer som har slått ihop två små bloggar till en stor :) KIKA GÄRNA FÖRBI





MASSOR MED KRAMAR

2009-04-17 @ 12:45:06
URL: http://niel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0