DAGS ATT SOVA

Egentligen är klockan inte tillräckligt mycket, jag menar jag brukar aldrig vara trött förens efter två-tre kanske. Men jag känner verkligen hur osmart jag börjar bli nu och när jag känner såhär så blir jag ledsen för jag är ju ganska så smart egentligen. Men jag har ett knep för att "komma på fötterna igen" Och det är helt enkelt att lägga sig och sova i (några) timmar. Har hört att när man sover så slappnar kroppen av och börjar tillverka nya hjärnceller. Vilket verkar funka för när jag vaknar på morgonen runt tolv halv ett tiden så känner jag mig sååååå smart och (snygg) fast det är jag ju alltid. Men ändå..


Så nu: Mot sängen!!!


Ps. Vill ni ha flera sånna här tips?

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0