GRATISBIO

Jag antar att det allra flesta har hört talas om Gratisbio.se? Jag själv har inte varit inne på sidan på ett tag men idag när jag loggade in så märkte jag att hela sidan har ändras det är nästan som ett  litet community, där man kan bli vänner med människor och skriva till dem och sånt.Jätte roligt verkligen! :)




Gratisbio.se kan man tjäna ihop till presentkort på många sätt, bland annat dessa:
♥ Värva vänner
♥ Besöka sidor
♥ Tävla och vinna poäng
♥ Köpa saker på nätet
♥ Delta i undersökningar
♥ Vara aktiv på sidan


Den här listan kan göras väldigt lång och det är super enkel! Men det allra bästa är ändå att ingenting behöver kosta! Och det är inte alls svårt att samla ihop poängen! Bli medlemmar nuu: Här: Gratisbio.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0