Bortskämd

Hade lite tråkigt under matte lektionen och satt och räknade ihop hur mycket jag fick förra året, när jag räknade på det så var det saker för ca: 107 tusen. Men jag vet inte riktigt kan väl ha missat något, men någon 1000 lapp hit och dit spelar väl ingen roll?




Detta kanske inte kommer gillas de jag skriver nu, men här kommer det


jag hatar att gå in i affärer som Bikbok och Gina tricot..
Tycker de är fattiglapps affärer ( till och med om jag hittr något snyggt )
när jag köper häst grejer så duger inte hööks grejer längre!!!!!
Får jag välja själv så skulle jag lagt alla pengar på mig.
Jag får smink för ungefär 1000 kr i månaden.

Jag får de jag pekar på !


Det är bara som jag är .. Och att jag gillar glam är väl inte det bästa för en plånbok ..

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha ? emh, gjort om mitt inlägg eller ?

Och ja, jag har träffat kissies några ggr

2011-02-02 @ 14:45:10
Postat av: kajsa

Okej, asså de kan jag erkänna, jag skrev det.. men asså det var innan jag träffade henne

2011-02-02 @ 15:38:47
URL: http://skrh.blogg.se/
Postat av: trogen följare

när kommer nästa inlägg!!! kollar in här typ 10 gånger om dan men det kommer ju aldrig nåt nytt..

2011-02-07 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0